2.4.16

VALBLOGIN 2 JAAR!!!

CAN YOU BELIEVE IT? Het is al weer 2 april, A.K.A de dag dat mijn blog 2 jaar bestaat! Deze 2 jaar zijn super snel voorbij gegaan, en ik kan het eigenlijk niet geloven dat ik mijn blog al weer 2 jaar 'heb'. Ik heb leuke mensen leren kennen, ik heb veel geleerd, mijn passie voor fotografie is zelfs nog groter geworden, en zo kan ik nog wel even door gaan!
Ondanks dat ik heel erg 'inactive' ben op mijn blog de laatste tijd, houd ik nog wel van bloggen. Ik heb een paar posts klaar staan op gedeeld te worden, en ook (misschien) wat video's!

Heel erg bedankt voor deze 2 leuke jaren, en ik kan niet wachten om dit 3e jaar nóg leuker te maken!

Liefs,
Val ♡

3 opmerkingen

  1. Gefelicteerd! Hopelijk ga je nog veel meer plezier beleven met je blog en lekker van genieten vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof die twee jaar alweer! Gefeliciteerd. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Volgens mij heb ik dezelfde jas als jou, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin