20.3.16

My new hair + Outfit!

Hi! Long time no see. En deze keer ook echt heel erg lang. Maar, I'm back! Maar dan met een andere kleur haar.... Yupp, dit is echt gebeurt. Gister was het zo ver, ik ging mijn haar eindelijk balayage verven. Zo'n jaar geleden heb ik een post gedeeld over mijn 'ultieme haar goal' en die is dan nu ook werkelijkheid. Ik ben er heel erg blij mee, en ik kan niet wachten om er leuke haarstyles mee uit te vinden!





Excited was ik zeker. Ik zat de 2 weken voor de afspraak te stuiteren en ik kon echt niet wachten. Ik bleef maar op pinterest kijken naar foto's van balayage haar en ik kon eigenlijk niet geloven dat dat binnenkort mijn haar zou zijn. En voor dat je het weet zit je in de stoel, en is het geverfd. Ik ben er super blij mee en kan het eigenlijk nog steeds niet geloven!

Ik ben (hopelijk) weer helemaal terug op mijn blog. Ik ben weer in de mood om te schrijven dus ik zou komende tijd weer active zijn! ♡

Loads of love
--------------------------------------------------------------------------
Jas - Bershka
Shirt - Bershka
Broek - RiverIsland
Schoenen - Vans

1 opmerking

© Valblogin