8.12.15

Essence Merry Berry + Lipliner

Winter, de tijd van mooie, donkere lippen. Ik heb het zelf nog nooit echt gedragen, tot dat essence met deze prachtige collectie kwam. Zonder er ook maar over na te denken heb ik deze lippenstift gekocht. Maar, de kruidvat, de winkel waar elke beautyblogger wel los kan, heeft natuurlijk wel meer dan alleen een kerst lippenstift, dus besloot ik ook om een lippotlood mee te nemen!





Essence is een goedkoop merk met fijne producten. Het kan er goedkoop uit zien, maar dit ziet er alles behalve goedkoop uit. Het goude geeft het een leuk en mooi effect waardoor het zo 15 euro kan zijn.
De lippenstift blijft zo'n 4 uur zitten, en heeft een aantal laagjes nodig als je echt een gepigmenteerde lipkleur wilt. Maar voor 2,40 is dat zeker het geld waard.


Dit lippotlood is nu by far mn fave kleur. Het is een beetje een diva/mehr kleur en ik vind hem prachtig. Hij is longlasting en blijft zo'n 6 uur zitten, zonder eten en drinken.
Boven: 08 red blush
Onder: let's the berry-tales begin {hier lijkt het heel erg paars, maar het is donkerder in real life!}
Het lippotlood is prachtig. Echt een chique kleur die je wel dagelijks kan dragen! {mijn mondhoeken zijn hier een beetje bewerkt, normaal gezien zou ik dit niet doen, maar mijn huid zag er niet echt schoon/fris/goed uit voor op internet. Mijn excuses}
Een prachtige, donker paarse kleur. I'm in love. Ik weet niet hoe vaak ik dit moet gaan zeggen. Im just in love.
Ik raad ze zeker aan, sterker nog, ren nu gelijk naar de winkel om deze producten op te halen, voor dat ze uitverkocht zijn. Al is de lippenstift waarschijnlijk al uitverkocht.

Lippotlood: 1,- Kruidvat/essence
Lipstick; 2,40 kruidvat/essence

With loads of love

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin