14.12.15

Current Faves

Misschien heb je het wel door gehad; mijn layout is veranderd. Ik ga een soort van opnieuw starten met valblogin. Ik ga onder andere eindelijk weer een blogschema maken, en vooruit werken. Zo kan ik elke week met 3/4 nieuwe posts komen. Wanneer dit eindelijk gaat lukken, weet ik niet. Maar ik hoop snel genoeg, want ik ben weer helemaal gemotiveerd op verder te gaan met bloggen, en dit gaat ook goed komen. Vanochtend stond ik op in een goeie mood, na een dag migraine te hebben. Ik kleedde me aan {In de weekenden heb ik nooit zin om normale kleren aan te doen, ik blijf het liefst in mijn pyama, maar, mijn moeder zegt meestal dat het moet; en het doet wonderen, je bent gelijk meer productive en je wilt dingen doen.} en ik ging aan de slag met school, en vooral met fotograferen.


Lisette is een van mijn fave youtubers, haar video's zijn echt goals. Normaal hou ik ook niet echt van praat video's maar die van haar zijn wel leuk! Ook is haar instagram goals AF. Haar make-up is always on point, en ze lijkt me gewoon een hele aardige meid!


Het is weer bijna kerst; de tijd van de heerlijke koekjes en de ochtenden die bestaan uit heel veel koffie, héél veel koffie. Ik ben gek op koffie met chocolademelk er in, het doet me denken aan starbucks. Net zoals de koekjes, ze doen me denken aan pumpkin spice latte. Ik was verbaast toen ik ze voor het eerst proefde, ik had ze natuurlijk lekker verwacht, maar zo lekker, wow.

Voor kerst/sinterklaas heb ik ook de 100ML van Ari By Ariana Grande gekregen! Ik heb het natuurlijk nog niet gebruikt, want dat zou zonde zijn, maar hij staat wel in mijn kamer op een mooi plekje. Het verschil tussen de 50 en de 100 is huge! Maar dat zou natuurlijk ook wel moeten.

Van mijn moeder heb ik dit hoesje van de HEMA gekregen, I'm in love. De glitters dwarrelen door het hoesje heen en het effect is super grappig. Ik heb er al heel veel foto's van gemaakt omdat het er zo leuk uit zien, maar als ik ze allemaal zou delen, zou dit een hele lange post worden, haha.

Mijn fave beauty product is toch echt essence lipliner in nummer 8. Het geeft een soort van mehr/diva {Van mac} effect. Prachtig. Elke dag draag ik hem wel, thanks Lianda voor de tip!

Nog leuk nieuws:
Ik ga {als we kaarten kunnen krijgen} samen met Zara en Yasmina naar Justins concert. We gaan voor golden ticket kaarten, I'm so excited!

Wat zijn jou current faves?

2 opmerkingen

  1. Super fijn dat je weer zin hebt om te gaan bloggen. Hele leuke post ook!
    En love je hoesje <3

    Lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je layout is echt mooi geworden!! <3. Waar komt je mok vandaan? En je hoesje is zoo leuk, al die glitters!!

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin