22.11.15

{Winter} Everyday Make-up

Terwijl we in de klas aan het praten zijn over hoe tof gala gaat worden, kijk ik even snel naar buiten. Het regent, kei hard. Ik tik een vriendin aan en jammer over het weer. 'Ugh, kijk naar buiten, en we moeten zo naar huis fietsen' Niet veel later mogen we naar huis en lopen we naar buiten, windvlagen komen naar ons toe en ons haar gaat alle kanten op. Ja, het is bijna winter. 'Vechtend' met de wind fiets ik naar huis. Met knalrode wangen, en moeie benen probeer ik mezelf voor uit te krijgen op de fiets, hoe moeilijk dat ook gaat, ik kom thuis. Ik gooi mijn tas op de bank en ik ga naar boven om mijn make-up te pakken. En als ik naar beneden loop, zie ik die ene mooie 'plaat' die mijn moeder heeft gekocht liggen. Ik kijk er naar en lach een beetje. In mijn hoofd spoken nu allemaal ideeën rond; een everyday winter make-up routine.



Ik begin de ochtend natuurlijk altijd met een dagcreme, maar dat maakt mijn huid niet mooier {uiteindelijk natuurlijk wel}, dus smeer ik af en toe wat BB cream op mijn gezicht, zodat ik er net wat beter uit zie. Ik draag wel elke dag concealer want anders ziet iedereen mijn geheime 'Chanel Bags' onder mijn ogen. En om niet te gaan glimmer; een poeder.


In de winter hou ik van een 'festive' look, dus draag ik highlighter. Mijn faves zijn; Benefit What's Up, W7 Night Glow & Essence Cinderella. Persoonlijk vind ik highlighter een erg mooi product.
Ik draag altijd bronzer, in de zomer, herfst, lente, en dus ook in de winter. Ik gebruik mijn benefit hoola bronzer nog steeds. {Ik heb deze in een benefit brons set}


Ik heb geleerd dat meer mascara me toch beter staat. Tot 2 weken geleden droeg ik alleen een loreal mascara, maar nu draag ik ook de 'they are real' mascara van benefit. {eerst krul ik mijn wimpers, dan een laagje benefit mascara, en dan loreal}


Lipproducten kunnen natuurlijk niet ontbreken!
Van links naar rechts:
KIKO 913
MAC brave
ESSENCE 05 {Cool Nude}
PRIMARK lippotlood {heeft geen naam}
CATRICE That's What Rose Wood Do
Essence Satine Mauve

Onder;
Benefit Hoola Lipgloss
En om mijn makeup extra lang te laten zitten, en mn highlighter extra mooi te maken, gebruik ik MAC Fix+


Welke producten gebruik jij elke dag?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin