17.11.15

Mua Concealers

Vrijdag avond zat ik ziekjes in mijn bed. In eens kwam mijn moeder binnen met een pakketje, van mua. Van blijheid ging mijn neus weer open en trok ik het pakketje open. Wow, heb ik serieus een pakketje van mua binnen? Met een blij gezicht maakte ik het pakketje open. Helaas was 1 concealer kapot, maar, ik kon/kan het wel gebruiken, en reviewen.


 MUA pro base concealer
Dit is een concealer stick. Ik ben normaal nooit zo'n fan van een stick concealer, dus ik was benieuwd naar deze concealer.

Na mijn verbazing smeert deze concealer heel erg goed uit, en al helemaal voor een stick concealer. Het brengt makkelijk aan en ook is het makkelijk te blenden. Af en toe zie je het nog een beetje zitten, de strepen, maar het werkt hartstikke fijn! Deze kan je goed gebruiken voor contouren etc. Dus je zou ook donkerdere tinten kunnen kopen om als bronzer stick te gebruiken!

4.49 > Kruidvat




Helaas kreeg ik deze concealer kapot binnen. Het stuk plastic {doorzichtig} waar MUA opstaat is van het doosje zelf afgegaan en op de concealer geland, waardoor de concealer kapot was {Dit klinkt raar, haha}
De kleuren zien er leuk uit, maar daar gaat het natuurlijk niet om; waarvoor zijn deze kleuren?
De bruintinten: Gewoon, concealer, you know.
Paars: Als je gele vlekken, van bijvoorbeeld blauwe plekken hebt.
Groen: Tegen roodheden
Geel: Tegen donkere wallen

Het werkt goed, al heb je wel een wat nodig om het goed te laten dekken. Voor de rest ben ik er erg tevreden over en gebruik ik het ook erg vaak!

6.49 > kruidvat

Welke concealer(s) gebruik jij graag?

1 opmerking

© Valblogin