7.10.15

October Goals+ September Goals Recap


Hi! Het is alweer oktober.... September is voorbij gevlogen. Voor dat ik door had dat het eigenlijk al herfst was, was er al een nieuwe maand. De maand waar ik het meest zin in had van allemaal. Oktober, de maand dat het nieuwe liedje van Ariana uitkomt, dat er weer een vakantie klaarstaat, en tenslotte heb je natuurlijk ook de prachtige bomen/natuur.





1. Deze maand moet ik me echt gaan verdiepen in fotografie.
Ik heb dit wel een paar keer gedaan, en ik ben ook super blij met een aantal foto's die ik heb gemaakt! Maar ik heb me niet echt verdiept...

2. Elke dag longboarden.
Ik denk dat dit de goal is waar ik me het minst mee bezig heb gehouden, ik heb in het begin van deze maand veel geboard, maar daarna ging het gelijk al achteruit.

3. Meer op VALBLOGIN schrijven.
Guess wat eens lekker kwam helpen? School, helaas heb ik de laatste tijd een aantal toetsen gehad, dus had ik minder tijd, anders was ik echt volop bezig gegaan!

4. Geen frisdrank.
Ik drink sowieso al niet meer zo veel frisdrank. Ik heb iets van 4 keer frisdrank gehad in september en daar ben ik trots op! :)

5. Geen geld uitgeven, maar....
Ari by ariana kopen! En ja, dit is gelukt! :)

6. Bezig met mijn handschrift.
Ik denk dat er wel vooruitgang is te zien in mijn handschrift, en hier ben ik ook trots op, want ik schrijf echt heel erg lelijk, haha!



October Goals 2015;

1. Beter bezig met samenvattingen+school.
Dit is echt nodig, sinds ik zo veel toetsen heb merk ik dat ik af en toe een beetje afhaak. Ik ben van plan om me echt te gaan richten op school, natuurlijk niet alleen op school, maar ik wil havo 3 heel erg graag halen!

2. FOCUS van Ariana Grande kopen.
Ja! EINDELIJK! 30 oktober komt het nieuwe liedje van Ariana Grande uit! Natuurlijk ga ik deze kopen.
{bron; Ariana Grande via Twitter}
3. Elke week een 'Me Time' momentje.
Ik denk dat ik een beetje gespannen begin te worden. Dit heb ik niet snel. Ik moet echt per week een een rust momentje vinden! Gelukkig doe ik vaak wat met vriendinnen en dat is ook al erg gezellig.

4. Op een foto trip gaan.
Dat moet lukken met de fotogenieke weer van de oh-zo-prachtige herfst!



Wat zijn jou oktober goals? :)
Loads of love,
Valére


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin