4.10.15

Lil' Primark Haul

Hi ya'all! Goedemorgen! Gister ben ik een dagje gaan shoppen, ik ben o.a. bij de primark geweest! Ik ben zo'n 2 jaar niet meer bij de Primark wezen shoppen, dus dit was 'very exciting'. Helaas viel het toch wat tegen, maar ik heb nog wat leuke dingen kunnen scoren!



Deze zie ik overal voorbij komen, maar dat snap ik ook wel! Voor 4,- een super tof tasje. Ik heb hier nu mijn everyday make-up in zitten. {4,-}


Yasmina raadde me deze stippling brush al aan. En ik ben zo blij dat ze me deze heeft aangeraden! Het kwastje is super zacht, en blend mijn concealer heel erg goed uit, en heel erg natuurlijk! {2,-}


Deze 'Facial Cleansing Pad' heb ik gekocht om mijn kwasten mee te wassen. Ja, mijn kwasten. Het leek me heel erg handig! Ik kon de pad voor kwasten niet vinden, en deze ziet er volgens mij gewoon het zelfde uit. En raad eens, het werkt! {2,-}


Ik was erg benieuwd naar dit lippotlood. Ik heb veel goeie dingen gehoord over dit potlood. En ik ben er super blij mee! Deze kleur doet me een beetje denken aan velvet teddy van mac. {2,-}

Ik ben heel erg blij met mijn aankopen!

Ben jij al een keer bij de primark geweest? En wat vind je van de primark?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin