6.9.15

Essence + Catrice lip producten

Ik zag laatst op internet dat Essence een goeie mac FAUX dupe had. Ik ben zo iemand die dan zooooo graag wilt kijken of het ook echt zo is, en hoe hij mij zou staan. Die dag had ik vrij dus was het kruidvat time! Ik ging natuurlijk gelijk opzoek naar deze essence+catrice lipsticks+potloden.

Potlood {Catrice 080 that's what rose wood do}


 Can we take a moment om dit te bewonderen? Ik vind deze zoooo mooi! Hij blijft lang zitten en is nude, maar wel 'donker'. Door dit lippotlood blijft mijn lippenstift lang zitten, en zelfs als ik wat ga drinken. Het is ook een waterproof potlood.

Essence 05

 De lippenstift is eigenlijk zoals alle andere van essence. Hij blijft zo'n 2 uur zitten. Als ik de kleur vergelijk met die van mac faux {internet foto's} kan ik inderdaad zien dat deze er op lijkt.
- Boven Catrice
- Onder Essence

Kleuren op mijn lippen {Samen}



Ik ben erg tevreden over deze producten! Door het potlood blijft alles nog langer zitten, zo'n 3/4 uur. Ik draag het potlood nu elke dag en de lippenstift voor wat extra's {wat ik een paar keer per week doe}

Potlood: 2,-
Lippenstift: 2,40

{Ik heb het potlood al een aantal keer moeten slijpen en dat geeft al aan dat ik hem al heel erg vaak gebruik, haha!}

Zou jij deze producten kopen?
Liefs, 
Val

9 opmerkingen

© Valblogin