28.9.15

500XL Speakers

Hi! Op dit moment zit ik heerlijk op mn bed, ben heel erg moe. Heb een slaapfeestje gehad en ik kan mn ogen niet meer open houden. Maar, ik wou deze leuke oordoppen { ; ) } graag met jullie delen! Deze oordoppen zijn van ditverzinjeniet.nl AKA een van mijn fave sites ATM! Anyway, ik ben echt muziek verslaafd, en deze 'oordoppen' komen goed van pas!


Ik was thuis en ik zat op mijn computer, wat deed ik? Ik wachtte tot ik het leuke pakketje van ditverzinjeniet.nl binnen kreeg. Toen het pakketje binnen kwam, rende ik de trap af, en opende het pakketje. Ik opende de speakers en ik ging er gelijk mee aan de slag! Het was een beetje ingewikkeld. Je moest allemaal dingen in de ipod doen {de afstandbediening} Helaas is het 'schermpje' van de ipod bij mij beschadigd, toen het pakketje binnen kwam was het al beschadigd.

Op de een of andere manier moet je 2 soorten dingen aansluiten op je computer. Een gewone audio kabel, en een hele andere, maar aparte. Dat is een USB, dus het was even uitvogelen hoe ik dit met mijn mobiel zou moeten doen. Een portable charger. Dit werkt! :)



De doppen zelf zijn echt HUGE. Maar dat maakt het nou juist zo leuk! Of ze écht 500X zo groot zijn, weet ik niet. Maar groot zijn ze zeker!

Het geluid is geweldig! Het leuke is, is dat je het dus van 2 kanten hoort! Ik gebruik ze nu dagelijks omdat ik het geluid zo mooi vind en omdat ik van muziek houd.
Ik zou deze speakers echt aanraden! Het geluid is prachtig en ze zijn heel erg origineel! Mijn vriendinnen vinden de speakers ook erg tof!

24,95 Ditverzinjeniet.nl  | 500X Speakers
Deze post is in samenwerking met ditverzinjeniet.nl

3 opmerkingen

  1. Bedankt voor de tip, ik ben bijna jarig en ik was nog op zoek naar leuke, niet super dure speakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend toffe speakers! Heel handig dat het er twee zijn, zo kan iedereen het goed horen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze zijn echt geweldig! Deze moet ik ook echt hebben! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin