29.9.15

Monday Evenings...


Goodmorning! {Okay, dit voelt raar om te schrijven als je dit schrijft op een avond...}  Anyway, er vliegt hier een mug rond en ik irriteer me er heel erg aan. Maar, daarom schrijf ik deze post nu niet. Ik schrijf dit omdat ik even wil 'praten'. Ik had even zin om te gaan zitten en te schrijven wat er in mij op komt! Mijn kamer is nu helemaal gezellig met lampjes, en ik ben in de schrijf spirit. 

Op dit moment ben ik naar een Italiaans liedje aan het luisteren, iknow, I'm pretty weird. Maar, Ariana zingt dit met een Italiaanse zanger, en ik word er zo rustig van, ze zingt zo prachtig... Ohmy....

Ik heb ook heel veel ideeën voor foto's. Ik kan niet wachten om met een vriendin op pad te gaan en plaatjes te schieten. Mijn ideeën zijn een beetje tumblr achtig. Ik hoop dat het gaat lukken, ik heb namelijk een aantal keren wel dit soort ideeën gehad, maar ze zijn nooit echt super goed gelukt, haha!


Waarom is het zo verschrikkelijk moeilijk om een instagram feed te maken. Ik word al gek als er al 1 foto niet past bij de rest. Ik vind het ook zo moeilijk om dus nu verder te gaan met deze nieuwe feed want ik heb al snel het gevoel dat het niet mooi is... Wat vind jij?....

Wait, stop. Remember de vorige keer dat ik een let's talk post had? Ik schreef iets over mijn beugeldraadje, precies het zelfde geld voor deze keer. Ik heb weer een nieuw beugel draadje, pijnlijk.
Deze keer was het ook nog eens pijnlijker, er werd geduwd en getrokken in mn mond en het liefst wou ik wegrennen. Heb nu ook een heel irritant elastiekje, moet het nu maar even zo volhouden

Hoevaak ik dit moet zeggen, weet ik niet. Maar ik las mijn oude posts even terug, en wat een schrijfstijl zeg. Kinderachtig. Ik hoop dat ik niet nog steeds zo schrijf! Ik ga professioneler om met bloggen. Ik heb geleerd dat het beter is om minder posts te hebben dan elke dag een post die eigenlijk nergens over gaat. Daarom schrijf ik ook minder. Hope u don't mind!

What's on your mind lately?
Loads of love, 
Valérie

2 opmerkingen

  1. Wat een leuke foto's! De sfeer die ze uitstralen zijn echt heel mooi, ik vind een chaotische insta ook wel iets hebben

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin