29.8.15

Let's Talk!


Hi! Na mijn gevoel lijkt het alsof ik 2 weken niks meer heb geschreven. Eigenlijk is dat maar 2 dagen geleden. School geeft weer heerlijk veel huiswerk *uhum* en heb volgende week dan ook 3 s.o's van 3 talen. Dat word nog wat. Gelukkig valt de hoeveelheid van wat ik meot leren nog redelijk mee, maar toch, ik wil graag goed beginnen.

De laatste 2 dagen was ik verkouden, en toen kreeg ik ook nog eens een nieuw beugel draadje. Guess what: pijnlijk hoofd. Het eten gaat moeilijk, dat is zo irritant. Ik kan amper een lekker koekje eten, mwew. Gelukkig was er wel iets dat mij op kon vrolijken......:

We liepen naar de 2e les; NL. "Hey, yasmina, vandaag, WHAT DO YOU MEAN?" Yasmina en ik helemaal gek natuurlijk. We hadden de snippets gehoord en konden niet wachten. Nog maar 4 uur en we zouden het liedje horen. Na 4 uur vol met fangirling en happy zijn, was het eindelijk. We hadden AK en we mochten het liedje aandoen in de klas. Met een big smile natuurlijk. Maar Let's be real, dit liedje is toch wel echt de beste van de zomer. Ik ben verslaafd. #SorryNotSorry. Het liedje was zelfs het liedje dat het snelst op #1 kwam in de itunes top 100! Nu moet Ariana nog even komen met een nieuw liedje!

Toen kwam ik thuis en was iedereen helemaal happy met de nieuwe instagram update. Ik natuurlijk even kijken, maar deze update is zooo handig! Ik ben er erg blij mee, kan ik eindelijk mn hele blog foto's plaatsten!


Loads of love <3

1 opmerking

  1. Aah, inderdaad echt balen al die so's weer. En omg, de nieuwe single van Justin is echt heel gaaf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin