26.8.15

Q&A!


Hej! Jaa, ik blog weer nederlands! Veel van jullie vonden het een stuk fijner, en ik persoonlijk ook. Zo schrijf je de woorden zo op, maar met Engels duurt het ook een stukje langer! Ik vind Engels makkelijk, maar toch raak je er niet zo gewend aan. Anyway, ik vroeg jullie laatst om vragen achter te laten voor een Q&A, en veel van jullie vroegen ook een aantal vragen, waar ik erg blij mee ben ; ).



Waarom ben je een blog gestart?

Deze vraag heb ik al een aantal keer gekregen. Het antwoord is simpel: Het leek me leuk. En ik ben ook super blij dat ik een blog ben begonnen! Je leert er wat van, en het is super leuk!

Wat vind je het leukst aan bloggen?

Ik denk toch wel dat ik foto's kan maken, en het schrijven zelf. Ik hou heel erg veel van schrijven dus dit is echt leuk om te doen als je van schrijven houd. Als je blogt is fotograferen ook erg belangrijk, gelukkig ben ik al wat langer bezig met fotograferen, en vind ik het echt heel erg leuk!

Fave liedje op het moment?

Ik luister de laatste tijd heel erg veel naar Gimme Some Lovin/Honeymoon Avenue van Ariana Grande {duuh ; )} Maar deze zijn al ouder. Ze coverd Gimme Some Lovin, maar het liedje is zo verslavend als Ariana het zingt {Toen ze dit liedje opnam had ze nog rood haar, haha} Ook luister ik erg graag naar Tori Kelly, en Shawn Mendes! En natuurlijk elk liedje van Ariana!

Noem 3 dingen op die op je bucket list staan.

Haha, dit is grappig! Ik had laatst voor het eerst economie, en de leraar vroeg of we allemaal 3 dingen van onze bucket list op konden schrijven!
1. Pizza geven aan dakloze. Of wat voor eten dan ook. Dit heb ik bedacht met Zara en het leek ons leuk om te doen met Kerst!
2. Dit is weer zo'n standaard ding, maar ik wil heel erg graag de HAVO afmaken! Ik zit nu in Havo 3 dus ik moet na dit jaar nog 2 jaar, als ik over ga naar HAVO. Maar ik ben dit jaar echt heel goed ingegaan vind ik zelf, dus dit moet wel goed komen!
3. Mij lijkt het super tof om een keer naar Coachella te gaan en Amerika rond te reizen. Ook wil ik heel erg graag Ariana Grande ontmoeten, logisch ; ).

Wat is je raarste gewoonte?

Euhm, deze is even denken. Nagelbijten doen heel veel mensen, en zo raar is het nou ook weer niet. Wel heb ik op de een of andere manier iets dat ik netjes moet werken in mn schriften, al lukt dat niet. Vorig jaar heb ik een aantal keren het blad uit mn schrift gescheurd omdat ik niet netjes begon. Gelukkig heb ik dat niet zo vaak gedaan. Maar sinds dit jaar ben ik slomer gaan schrijven zodat mn handschrift beter is+ dat mijn schriften er beter uit zien.

Wat ligt links van je?

Mn mobiel met mijn rilakkuma case, en mn Cat ears die ik bij het concert van Ariana heb gekocht. Ze  liggen nog steeds op mn bureau. Ze zijn zo leuk dat het zonde is om ze weg te stoppen, haha

Fave kleur? 

Ik vind Lila en Lavender zo mooi de laatste tijd! Normaal houd ik niet zo van paars, maar deze zijn toch wel echt pretty!

Wie is je celeb crush?

Ik heb niet echt een celeb crush, haha. Ik denk daar niet zo bij na! Misschien moet ik dat maar eens even gaan doen ; )


Nu heb ik een vraag aan jullie! Wat zouden jullie graag willen lezen op mijn blog? Liefs ^ ^


1 opmerking

  1. Succes met je bucket list! ;) Ik heb ooit al een keer m'n eten aan een zwerver in Berlijn gegeven haha.

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin