6.7.15

V&D+HEMA schoolspullen


Je zou wel denken; 'Val, je hebt net vakantie, en je hebt al weer schoolspullen?' Yupp... Ik hou van leuke schoolspullen. Ik heb ook nog niet alles hoor, maar ik heb wel wat leuke dingen gescoord die al snel gingen, AKA ze waren bijna uitverkocht..... Ik moest 'dat ene leuke boekje' wel hebben, en er lagen nog maar 2. Ik heb hem dan gekocht zonder te twijfelen. En ik ben er blij mee {behalve dat ik over 6 weken weer naar school moet}


Dit leuke kaftpapier was 2,- bij de V&D. Goud met roze ananasjes, sah cjawt!
Ook heb ik een notitie boekje gekocht met de zelfde soort print. Goud, met roze ananasjes ; ). Er zitten wel van die bolletjes onderaan, maar die ga ik er af halen, want persoonlijk vind ik die niet echt leuk. In dit schriftje zit ook een 'ziplock tasje' en een soort van kaarten houder.



Ik heb dit tasje gekocht bij de hema voor 95 cent! Deze ga ik gebruiken voor mijn geo, passer, rekenmachine, en dat soort dingen.

Ook heb ik deze leuke cactus dingen gekocht. Een velletje met etiketten, en een leuk schriftje!
De etiketten waren rond de 1,50 en 2,-
Het schriftje zo'n 3,-

Dit is een lijntjesschrift. Hoe cute is deze? Ik ga hem voor een vak gebruiken waar ik veel voor moet schrijven, want dit schrift wil ik echt vaak gaan gebruiken, anders is het natuurlijk zonde van dit leuke schrift!  {2,50}

Heb jij al schoolspullen, en waar zou jij je schoolspullen kopen?

9 opmerkingen

  1. Ohh wat een leuke spulletjes! Vorig jaar hoefde ik helemaal geen schoolspullen te kopen omdat ik mijn boeken niet kaftte (dit jaar weet ik het nog niet zo) en werkte op een laptop. Voor dit jaar ga ik zeker even kijken!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dat cactus schriftje en die etiketten zijn zo leuk! Op naar de v&d haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Update: ik heb ze gekocht haha (kwam toevallig bij de v&d vandaag).

      Verwijderen
  3. ik heb de vorige twee jaar op mijn laptop gewerkt en dit is het eerste jaar voor mij met boeken, en ik vind die kaft weel heel erg leeuk! , zeker een +punt van school

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht helemaal niet aan nog-geen-vakantie-hebben. Meer zo van: JAAAA schoolspullen kopen!! :D
    Ik vind vooral de cactussen, en het laatste schrift superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Die dingen met cactussen zijn echt mijn favoriet, daar wil ik de agenda van gaan kopen. :) Binnenkort moet ik ook maar snel op stap voor schoolspullen. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shit, ik heb al mijn schoolspullen al gekocht bij Hema. Die mensen zeiden dat er niks meer nieuw zou komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke school items! Ik heb echt geen zin in school...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke schoolspulletjes heb je gekocht! De cactussen zijn zo lief! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin