8.7.15

MAC BRAVE

YAY! Eindelijk mijn 1e mac lipstick. En ik heb gelijk een van de kylie jenner kleuren uitgekozen. Jullie hebben geen idee hoe blij ik ben, haha! Anyway, Anne en ik liepen door Groningen, met meerdere goals, maar 1 daarvan was ofcourse: Mac lipstick {AKA Bae} Ze hebben in groningen in de douglas dus M.A.C counter. Ze hebben ook nog eens super veel {echt een hemel op aarde voor mij} Ik ben nu ook van plan om nog een mac lipstick of een potlood te kopen!



We kennen allemaal deze huls. {lets be real, een mac lipstick is echt bekend over de hele wereld} Wat ik zo leuk vind is dat het een 'simpele' huls heeft. Het is niet goud, of met allemaal chique dingen, gewoon simpel.


De kleur is nude, maar het heeft ook wat roze. Ook heeft hij veel pigmentatie. Je hebt ook lipsticks zoals angel, die hebben niet zo veel pigment, dus dan zou ik eerder voor pinkplaid ofzo gaan.
But, can we take a moment, sah prittie.

{negeer de haar op mn lip, en mn droge huid}
Omdat hier een effect over zit, zie je de echte kleur wat minder goed. In ieder geval, de kleur is net wat lichter. Echt een kylie jenner kleur!
Hij blijft zo;n 4/6 uur zitten. Dat komt omdat hij een satin finish heeft. Een matte blijft langer zitten.


Ben ik blij? Yas, heel erg! Ik raad je echt een mac lipstick aan {zoals je waarschijnlijk al weet, want heel veel mensen raden het aan}
Brave is echt een mooie kleur! Je zou wel even moeten kijken in de winkel zelf of het je wel staat, het is niet een kleur voor een lichte huid.

te koop bij de DOUGLAs/Mac.com; 19,-

4 opmerkingen

  1. Ohmygod MAC ik ben jaloers! Ik heb jullie gisteren niet gezien in Groningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah ik wil ook een MAC lipstick! Als ik mijn 1e MAC lipstick ga halen ga ik ook voor Brave kiezen! Leuke review xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat een prachtige lipstick! Echt een dagelijkse kleur. Ik vind stiekem Brave net wat mooier dan Faux, die ik zelf heb. Die gaat op mijn wishlist haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin