1.7.15

Outfit- The swimmingpool



Het was gister 28 graden, 'ik moest mn ogen dichtknijpen als ik niet blind wou worden.' Het was zo verschrikkelijk warm, Anne en ik besloten om een zwembad op te zetten in de tuin. Guess what, het pompje voor het zwembad was weg, nouja 'weg'. We konden het gewoon niet vinden. We liepen naar de buren en konden er gelukkig een lenen, we hadden verwacht dat we de hele buurt door moesten lopen voordat we zo'n pompje hadden.'Oke, nu moeten we dit ding opblazen' 'Ugh het is zo warm' 'Woa dit ding blaast snel op' 'Waarom blazen die kussentjes sneller op dat dit bad' 'Ik zweet me hier dood' 'Dit blaasding word echt warm' 'Hier hou deze handdoek er maar tegen aan anders verbrand je jezelf nog'. Na dit soort gesprekken was het tijd voor fun, water in het zwembad gooien. Het is ons gelukt.... Na 1 uur was het zwembad nog niet eens helemaal vol *Niet dat door ons komt hoor, nee. We sprongen echt niet 20 keer als wilde mensen het bad in, hoe kom je er bij*
Het water was koud dus gooiden we er nog 10 bakken met warm water er bij, nog steeds fris.
'Oke ik ga er in' 'OOeh, koud' 'AAh oke mijn buik' 'HUIJKNYGHKB mn rug' 'Oke ik ga er gewoon in' *plons*
We hebben ongeveer 3 kwartier in het zwembad gezeten, en we besloten al om te filmen voor een video *hint hint*    We gingen pennyboarden, ook maar een kwartier want we hadden het zo warm dat we bijna een plasje water werden.



Can we take a moment voor de belichting? Ik had de belichting van de camera te hoog dus lijken mn benen melkflessen. In real life ben ik bruiner dan op deze foto's, gelukkig
Wat vind jij van dit warme weer? En heb jij al vakantie?


Broekje- H&M
Shirt- H&M
Bralette- Aliexpress
Schoenen- Calvin Klein


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin