19.6.15

Everyday Makeup Routine- Summer 2015

Sinds het warmer is, pas ik mn makeup aan. Logisch natuurlijk. Ik wil bruin worden, mn record halen van de vorige jaren, en weer bruin op school komen {laten we daar niet te veel over na denken, het is nu nog niet eens vakantie} Ik wil deze makeup verandering graag met jullie delen. Ik heb ook nog even gewerkt aan mn manier van fotograferen, als je deze manier leuk vind, laat het dan achter in de comments!




 Ik begin met de concealer van maybelline. Ik heb de age rewind concealer, maar die gebruik ik nu even niet, hij gaat zo snel op! Dus nu gebruik ik de maybelline fit me, en dit is ook een top concealer!

 Dan gebruik ik de maybelline minerale poeder. Dit is zo'n poeder dat bij wijze van spreken gewoon kapot is geslagen en ik een potje is gedumpt. Achja, zolang hij goed is, is het geen probleem.

 Daarna borstel ik mn wimpers door, en krul ik mn wimpers. Sinds ik mn wimpers heb geverfd, is mascara niet meer nodig, en daar ben ik echt blij mee!

Wat voor make-up draag jij elke dag?



1 opmerking

  1. Jeetje wat een mooie fotos en super gaaf dat je er nu al mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin