17.6.15

Ik Heb Mijn Wimpers Geverfd



Zondag kwam ik met het idee om mn wimpers te verven, het zou makkelijk zijn voor in de zomer. "Dan hoef ik niet elke ochtend mascara op doen, want dat gaat er toch wel weer af. Ik ga zwemmen/ Ik krijg het toch wel weer warm" Mijn wimpers zijn erg blond, nouja, de puntjes dan. Toch leken mn wimpers heel erg kort, door die irritante blonde puntjes. Ik kwam dus met het idee om mn wimpers zwart te verven, zodat ik gewoon, zonder makeup over straat kon lopen zonder me 'te schamen'
{Die 1e foto, lekker ingezoomd val, hé}



Dit zijn mn wimpers met veel mascara, excusemoooiiiiaa voor mn angstaanjagende ogen, im so sorry.

No make-up, heel erg sad kijk ik hier weer......

Hoe heb ik dit gedaan?
Ik heb het niet gedaan, mn buurvrouw/meisje. Ze kan dit soort dingen erg goed, handig he?
Ik lag in de stoel, eerst krijg je iets onder je ogen, dan komt er verf op je wimpers, en je moet in laten trekken. Dit KAN prikken. Bij mij prikte het wel even, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden ; )
Na een kwartiertje had ik zwarte wimpers, en kon ik zonder mascara door de straat lopen ; ).

{Je kan ook een setje wimperverf bij de kruidvat kopen, dit is 5 euro, voor ongeveer 10/5 keer}

Het eind resultaat! Mn wimpers zijn nu echt veel meer te zien. Ik ben er echt blij mee!
Het enige wat ik nu met mn wimpers doe 's ochtends, is ze doorkammen, en ze krullen, en dan ben ik klaar! Super handig!

Ik raad je dit echt aan, het kan op elke leeftijd.
Onthoud wel dat het je wimpers niet langer maakt, je ziet ze alleen beter.

Liefs, Val

3 opmerkingen

  1. Mooi resultaat! Mijn wimpers zijn half blond en half zwart zegmaar. Bij m'n linkeroog is de helft van m'n onderste wimpers zwart en de andere helft blond! Zo raar!

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin