19.4.15

Alpaca's en Belleblaas

Gister was het dan zo ver, de alpaca's kwamen eindelijk in mn 'hometown' omdat er vandaag een show is. Kon i k wachten? Nee. Ik zag zoveel leuke foto's van alpaca's op internet. En Anne en ik zochten dan ook vaak 'geschoren alpaca's' op, waar we dan natuurlijk stuk gingen. Vandaag worden dus 160 alpaca's getest, of ze mooi wol hebben, en nog meer. Uit veel landen van Europa, komen deze weird creatures. {BTW, dit is een outfit post}









--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Shirt- Made By One Of Ma Best Friends < 3
Broek- Outfitters Nation
Schoenen- Calvin Klein
Zonnebril- V&D
Oorbellen {foto 1}- V&D§
Flash Tattoo- Sting

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Alpaca's zijn super zacht! Ik wist niet of ze je wat aandeden, maar nee, ze kunnen niet eens goed bijten {zei een vrouw}
Wel liep een klein kindje achter een van deze alpaca's, en ze werd geschopt, zo sneu!

Ik liep dus met mn camera rond, en er kwamen 2 hele aardige mensen {volwassenen} naar me toe, om te zeggen hoe leuk ze het vonden dat ik een camera had. Ze praatte ook over dat een familie lid van hun voor Vogue foto's maakt {dat is wat ik verstond} Het heeft me best wel geïnspireerd, dus ik wil nu fotograaf worden. Maar, om daar mee te beginnen, ga ik mensen fotograferen. Ik ga er nog prijzen voor maken, en er komt nog wat op mn blog te staan hier over. Eerst nog even flink oefenen! En, als ik het doe, zou jij dan een fotoshoot willen? Het is goedkoop! :)



4 opmerkingen

© Valblogin