10.3.15

Weekend Mornings...


Ik word al blij als het vrijdag middag is, en dat ik die avond lekker kan bankhangen, blogs lezen, en films kijken. Maar dan is het zaterdag morgen en denk ik gelijk al weer dat het vakantie is, helemaal als je nog maar een week school hebt gehad, en er weer tegen 4 moet aangaan voor dat het weer vakantie is. Daarom probeer ik zo sloom de dag in de komen, dat het als een vakantie van 2 dagen voelt.





Ik word wakker in een rommelig bed, ik slaap super onrustig. {Vroeger viel ik snel uit mn bed}



Daarna is het tijd om achter mn macbook te gaan, en als een verslaafde blogs te lezen, en youtube filmpjes te kijken. {het is langzamerhand echt een probleem aan het worden}

Er zit sinds kort een Lidl met een bakker bij ons in de buurt, dus gingen mn ouders die ochtend heerlijke broodjes halen. Ik neem altijd een broodje met gesmolten kaas op de boven kant, en die is maar 40 cent. 40 CENT! Natuurlijk neem ik die niet vaak, maar hij is wel heerlijk!
Ook nam ik zoals gewoonlijk thee bij het ontbijt. En na dat ik naar boven ging, om wat foto's te maken, bedacht ik me in eens dat het tijd was voor een overheerlijk koppie koffie, mjam.

Shower time! Ik gebruikte mn beauticology body wash, en na het douchen mn body lotion.
{ook gebruike ik mn elvive shampoo + conditioner, maar die zijn niet zo fotogeniek...}

Na het douchen smeer {nouja, smeer, ik zou het eerder een plamuur laag noemen} dagcrème op mn gezicht. + Mn Sensitive Eyecream van Zarqa, wat echt een heel erg fijn merk is voor de droge huid.




Ik heb besloten om benefit makeup+ een Yves Saint Laurent lipstick te dragen. {Ik droeg niet alles van de set van benefit}
Dit geurtje kreeg ik vorig jaar op mijn verjaardag, en hij ruikt heerlijk! Hij is volgens mij te koop bij de bigbazar.




Ik ging nog even met zara praten op imessage, en zoals gewoonlijk gingen we weer eens raar doen...

Willen jullie een night routine zien?






2 opmerkingen

  1. Haha leuk artikel! Een night routine lijkt mij erg leuk!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha!
    Ik heb je genomineerd voor de liebster award!
    (https://mijmerize.wordpress.com/2015/03/10/liebster-award/)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin