9.3.15

Ik probeerde Tumblr Na Te Doen

Al een aantal keer zag ik een amazing beker voorbij komen op tumblr. En natuurlijk kon ik hem niet achter in mn hoofd stoppen, {Figuurlijk uuufcuuurssee} dus maakte ik hem gewoon. Het duurde maar 5 minuten, en ik vind het super leuk! Ik zeg niet dat ie er leuk uit ziet, maar dat het idee. Uhum, hij ziet er redelijk weird uit, maar, ik wil jullie op ideeën brengen

Wat heb je nodig?

 Je begint met streepjes op de beker te zetten, ik heb 4 rijtjes gemaakt. Want ja. Want ja wat, wat wou ik nou typen, mweeehh.....
Ik schreef de tijden in AM en PM er op, want dat is heel wat cooler dan 15:00... {15:00 doet me altijd denken aan school} Je kan ze voor de streepjes zetten, achter, of op. Zoals je kan zien heb ik er voor gekozen om ze er op te schrijven.

Ik heb er nog 2 dingen bij op geschreven: BE HEALTY, en WATER. Dit is dus wat is mislukt, maar het stimuleert me wel op meer te drinken en te sporten!

Op deze manier drink je genoeg op een dag, en ben je super healthy bezig!
You Go Guuurrlll!

Ga jij deze beker maken? {Ik raad je wel aan om het mooier dan mij te maken}

4 opmerkingen

© Valblogin