7.3.15

Wat Weet Wouter Van Make-up


Ik heb iemand waar ik redelijk veel mee omga, gevraagd om deze vragen voor mij te beantwoorden. Onder het skypen.... Hij {wouter} wou het dus, en ik moest in ieder geval lachen om zn antwoorden, ik ben benieuwd of je beste vriend, of misschien broer, hem wel gelijk geeft!


Wat is een winged Eyeliner?

Is Dat een koekje?

Waar gebruik je concealer voor?

Voor je nagels? Om je nagels schoon te maken ofzo?

Wat zijn volgens jou make-up musthaves?

Sowieso Mascara, eyeliner, foundation, als je heel veel pukkels hebt moet je dat er gewoon overheen doen.  GEEN wenkbrauwen spul, het heet je wenkbrauwen bij tekenen, niet je wenkbrauwen tekenen.

Wat denk je dat de meeste meiden rond de 14/15 dragen?

Eyeliner, mascara. Ze hebben wenkbrauwen getekend, inplaats van bijgetekend. Foundation hebben ze ook wel vaak ja... Lipstick bijna niet he? Soms denk ik.

Wat denk je dat ik elke dag draag?

Ik denk mascara.

Waarom dragen mensen makeup?

Om hun puisten te verbergen, of hun slaapeloosheid.

Wat is contouren?

Als de kerstman zn cadeautjes in pakt?


Wat doe je als eerst op?

A Concealer
B Mascara
C Oogschaduw

Wat is een primer, en waar gebruik je het voor?

Uhm... Ik zou het niet weten....

Wat vind jij van makeup.

Het kan heel geweldig zijn, maar het kan ook heel erg lelijk zijn.

Waarvoor gebruik je highlighter?

Voor je haar?

Ik zou het leuk vinden als je deze tag ook doet ;) Comment hier onder met een link dat je dit aan een jongen vraagt!

Liefs, Val



11 opmerkingen

  1. hahahaha, super leuke post! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ wouter weer he๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ik vind t super grappig deze ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ X berber ๐Ÿ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tag is zo leuk! En de antwoorden zijn hi-larisch! Ik ga hem zeker ook eens doen! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah geweldig! Waar gebruik je highlighter voor? Je haar :) Misschien issie in de war met highlights.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah wat leuk om te lezen dit! Misschien dat ik ook een keer zoiets kan doen op mijn blog, als het mag natuurlijk, haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leeuuk! Heb ik ook een keer gedaan (bij mijn broer) :) X http://blogbyfem.blogspot.nl/2014/10/wat-weet-mijn-broer-van-make-up.html#more

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin