6.3.15

Travel Wishlist| A Fashion Kiss


Hoi allemaal! ik ben Margriet en ik ben vandaag gastblogger op valblogin, wat ik erg leuk vind. Ik ga jullie mijn travel wishlist laten zien. Ik heb in mijn leven nog niet zoveel verschillende landen en steden bezocht, terwijl me het juist heel leuk lijkt om nieuwe plekken te ontdekken.


New York. Een stad waar ik echt heel graag heen zou willen is New York. Er zijn ontzettend veel verschillende dingen om te doen. Lekker wandelen door Central Park en het vrijheidsbeeld bewonderen. Geweldig toch? En het ligt in Amerika. Ik wil misschien nog wel meerdere plekken in Amerika bezoeken. Dat lijkt me echt heel gaaf. Ik houd van Amerika.

Bora Bora. Wie droomt er nou niet van om een keer naar een eiland, zoals Bora Bora te gaan. Heerlijk ontspannen in een hutje bij super helderblauw water, lekker weer en rust. Wat moet dat toch lekker ontspannend zijn. Alleen misschien wel een beetje duur.

Malta. Wat mij ook een mooi eiland lijkt is Malta. Dit ligt onder Italië. Je hebt hier ook de Blue Lagoon. Als hier de zon op weerkaatst dan wordt het water turkoois van kleur. Het lijkt me gewoon een heel mooi eiland.

Londen. Sinds een paar maanden droom ik er echt van om een keer naar Londen te gaan. Het lijkt me echt een prachtige stad. Londen is een beetje een combinatie van oud en modern, en dat trekt mij wel.

IJsland. Mijn eerste spreekbeurt ging over IJsland. Dit is een eiland (ja, alweer een eiland) helemaal in het noordoosten van Europa. Ik was erg onder de indruk van de natuur in IJsland. Alleen op plaatjes ziet het er al geweldig uit. Laat staan in het echt. Ook hier heb je een Blue Lagoon. Deze is 39 graden. Lekker warm dus.

En dat was mijn travel wishlist alweer. Dit zijn heus niet de enige plekken waar ik graag heen zou willen, maar deze plekken staan bij mij echt bovenaan. Heel misschien ga ik in de zomer van 2016 naar Malta. I hope so! Ik hoop dat jullie mijn blogpost een beetje leuk vinden.
Meer blogposts van mij kun je vinden op: http://afashionkiss.wordpress.comLiefs, Margriet

Waar wil jij graag heen?

2 opmerkingen

  1. Ik wil ook super graag een keertje naar Bora Bora. Die foto's zijn altijd zo mooi, ohh.
    Naar New York, Los Angeles en San Fransisco ben ik al een keer geweest, maar wil ik zo graag weer een keer heen. Australië is ook wel zo'n beetje life goal. Het liefst wil ik gewoon een wereldreis maken haha.

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin