4.3.15

Februari Goals Recap + Maart Goals


Het is nu al weer maart, WHAT? Hoe snel is dit gegaan? Ik zit inmiddels ook al weer op school.... Moet je na gaan, een week geleden zat ik op de bank te chillen.... Het is in ieder geval weer tijd voor de recap, en mn maandelijkse goals.



Sparen

Yas! Ik heb zelf amper geld uit gegeven, volgens mij niet eens wat!!!



Kamer deze keer wel netjes houden.

Weer niet gelukt, ik hou hem de volgende keren ook maar uit mn goals. Wel heb ik mn kamer anders ingedeeld, en ik wil een keer een room tour doen, als jullie dat willen.


3X in de week een workout doen.

Niet helemaal gelukt, maar dat gaat deze maand wel lukken! Ik heb er een video over gemaakt, en die komt zo snel mogelijk online. {Ik maak er ook nog een post van}


Mijn camera meenemen + meer foto's maken.

Mn camera meenemen is niet heel vaak gelukt, maar ik heb wel veel foto's gemaakt.


Meeten met wat bloggers.

Ik heb wel een paar keer met Esmee afgesproken, maar ik heb nog niet met veel bloggers afgesproken.

Shoppen.

Zeker gelukt {Als je mn posts van de afgelopen week ziet, snap je me}


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Domeinnaam kopen.

Ik heb mn blog al bijna een jaar, en ik vind dat het tijd word voor een domein...


Weer filmpjes maken.

Ik heb het weer opgepakt, filmpjes maken, ik vind het bewerken enzo, super leuk!


Het bloggen beginnen, opnieuw......

Dit klinkt raar, maar ik wil een nieuw begin maken. Ik wil mn post veranderen, foto's, en allemaal dat soort dingen. Dus als er dingen veranderen merk je dat zeker. {Ik vind mn lay-out niet zo fijn, en hij heeft ook geen sfeer...}


Shoppen in Münster.

Ik ga met de klas naar Münster, eind Maart. Ik ga misschien vloggen of ploggen. {Ik denk ploggen}
We gaan daar naar de Starbucks, en nog meer leuke dingen doen!


Gezonder drinken

Ik zag bij Lauresque dat ze geen frisdrank meer zou drinken, en ik vind het wel een goed idee, dit ga ik proberen in de rest van Maart!


Deze keer wel 3 keer in de week sporten.

Ik ben al bezig met hardlopen, en workouts, maar ik wil nog meer sporten!


Filmen, heel veel filmen.

Ik heb 10000en ideeën voor filmpjes, en ik wil ook weer beginnen met de filmpjes maken, stay tuned!


Eindelijk die oh zo mooie iphone 5s goud kopen.

Ik kijk al een hele tijd naar de Iphone 5S Goud, en ik wil ook heel graag die 500,- dure iphone. Altijd beter dan mn lelijke half kapotte samsung galaxy s advance.


Geld Besparen.

Ik ga met mn drukke klas naar de oh,zo, mooie stad om te fotograferen, Münster. Waar je ook los kan gaan met al het geld dat je nog in je portemonnee hebt. Tot 25 maart mag ik van mezelf niks meer uitgeven.


3 opmerkingen

  1. Wat een mooie doelen. Tod dat je een domein naam koopt. Ik vind je lay-out juist supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks mis met je lay-out hoor! Wat knap dat je niet veel hebt uitgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin