1.2.15

Val #2

Jullie weten misschien wel, dat ik een tijdje geleden mijn post online had gezet, genaamd: Val #1. Heel droog, ja. Ik geef toe, het klinkt alsof ik een stappenplan voor vallen vertel. Nee, dat doe ik niet. Ik vertel jullie dingen over mn leven, die er nu gebeuren, zo dat jullie net iets persoonlijker naar mijn blog lezen! {Dit klinkt heel erg raar, maar ik hoop dat jullie het snappen ;)  }


Als aller eerst wil ik zeggen dat ik kaarten heb voor ARIANA GRANDE!!!!!!!!!! Zelf kan ik het ook niet geloven als ik dit nu lees, maar ik ga er toch echt heen! Met Anouk, en Lisa, en ik heb er super veel zin in! Ik baalde super erg toen ik er achter kwam dat t concert van 29 mei was uitverkocht. Maar gelukkig is de 28e een extra concert, en daar ga ik dus heen. Als jij daar ook heen gaat, zeg dat dan even, mail me, of laat een reactie achter! Misschien dat ik je daar wel zie :) {Ik ga trouwens ook vloggen!!!!!!!}


Ik heb het best wel druk met school, en ik doe ook goed mijn best. Daarom kunnen er wat minder posts komen, maar ik wil graag blijven bloggen! Ik heb ook minder inspiratie, dus als je ideeën hebt, zou ik het super leuk vinden als je me mailt, of ook een reactie achterlaat!


Liefs, Val



2 opmerkingen

  1. Wat leuk dat je naar Ariana gaat! Hopelijk heb je het daar naar je zin! En wat leuk dat je gaat bloggen! Veel liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je naar Ariana Grande gaat, veel plezier! En tof dat je blijft bloggen, ik volg je blog nog niet heel lang maar tot nog toe vind ik dat je een erg leuke blog hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin