1.12.14

Blogmas #1


25 dagen, volhouden om elke dag te schrijven, dat ga ik doen in december. Ik ga elke dag een post schrijven die te maken heeft met kerst. Vandaag ga ik dus uitleggen wat blogmas is! (normaal doen youtubers vlogmas, maar ik vlog niet, dus daarom blogmas!)



Beetje laat aangekondigd dat dit er zou komen, maar het leuke is, je mag zelf weten wanneer je begint! Je kan ook 10 december beginnen, je moet het zelf kiezen!

Wat is blogmas?
Blogmas is een soort van challenge, waarbij je elke dag wat moet schrijven over de kerst. Een soort van aftellen! Je mag dus zelf weten wanneer je begint. Het mag een review zijn, een my day in pictures, een diy, een look, en ga zo maar even door!


Wat is het doel?
Het doel is om mensen dingen te laten weten over kerst. Natuurlijk weet iedereen wat dat is, maar niemand weet bijvoorbeeld over die mooie goedkope lippenstift van de action, of die ene van mac!
Zo zorgen we met zn allen voor een super kerst.!

Kan ik mee doen?
Ja! Zoals ik al zei, iedereen kan mee doen! Je kan zelf weten wanneer je begint, en ook wat je blogt op blogmas!


Ga jij meedoen?
Laat het hieronder achter en ik houd je blog in de gaten!
Liefs, Val




24 Days Till X-mas

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin