1.12.14

December Goals+ November Goals Bespreken


Jo, welkom in December. Het 'winter wonder land', uhum. Nee. Ik zie geen sneeuw, geen ijs, geen schaatsen, en het voelt gewoon als herfst. Helaas. Nu November dus weer voorbij is, kunnen we weer beginnen met nieuwe goals, en de oude even bespreken!



1. PSL proberen.
Wauw, niet gelukt. Ik-baal-heel-erg. Wat wou ik die graag proberen! Volgend jaar weer proberen!

2. Kamer netjes maken.
Gelukt. Half dan, toen mn kat kwam, moesten we dingen schuiven. Hallo rommelige kamer.

3. Work out.
Als je gymmen een work-out noemt dan heb ik het gedaan. Ik had best wel veel proefwerken, en s.o's, en was dus even lui. Ik de zomer en lente is beter voor mij.

4. Meer outfits maken.
Wauw, weer een fail, ik had zoals ik al zei best wel veel voor school te doen.... En ik had geen leuke outfits!

5. Verdiepen in fotograveren.
Ya! Eindelijk iets dat is gelukt! Ik heb lekker veel foto's gemaakt en veel dingen geprobeerd! :)

Weinig gelukt helaas, maar wat zijn mijn goals voor december?


1. Essence shoppen
Essence heeft weer mooie dingen, en daar ben ik natuurlijk benieuwd naar!

2. Looks maken
Nu kerst weer komt, en gala ook, wil ik graag jullie inspireren met wat looks!

3. Logeren met An, en bakken. (in de kerstvakantie)
An en ik hebben de leukste ideeen, en ze is mn beste vriendin. Daarom doen we bijna alles samen! We gaan bakken in de vakantie waarschijnlijk, en daarna logeren! Ik kan niet wachten!

4. Een perfecte kerst hebben.
Dit is logisch, toch? Kerst vieren met mijn lieve kat op de bank, en lekker iets warms drinken. Kei hard Ariana Grande afspelen (fangirling hier). Ja, dit word denk ik een topkerst.

5. Sneeuwballen gevecht, of een sneeuwpop maken met vrienden
Als het gaat sneeuwen, weet ik wel wat ik ga doen, ik ga lekker met sneeuw bezig. Ja. Maar het is nog tot 21 maart winter, dus we hebben nog wel even!

Wat zijn jou december goals?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin