5.11.14

Mijn eerste keer- Makeup Tag


Terwijl ik druk bezig ben met al het makeup, weten jullie niks over mij, en makeup tegelijk. Ik heb sinds een jaar of zo een goede band met makeup ;) 
Dus het word eens tijd voor een tag! 

Mijn eerste make-upproduct
Haha, eerlijk is eerlijk, ik weet het niet meer! Ik denk een lipglossje van zo'n iniminie kinder setje, voor kinderen van 3/4 haha!

Mijn eerste keer experimenteren met make-up
Eigenlijk mijn hele leven al. Ik heb alleen nog nooit de moed gehad om meer te dragen dan dat ik nu doe. (mascara, poeder [transparante van essence], en lippenstift)

Mijn eerste rode lipstick
Ik heb van mijn moeder een van de DA geloof ik gekregen, maar die had ze al gebruikt, als kindje van 8 ga je natuurlijk niet een gloednieuwe kopen, haha. Maar die ik zelf kocht was van essence.
Mijn eerste make-upkwast
Ik denk van zo'n kinder makeup setje van de action. Maar de eerste goeie is denk ik een van essence.

Mijn eerste keer MAC
Haha, funny story. Ik ben nog van plan om iets van mac te kopen, het staat op mn wishlist!

Mijn eerste keer zoenen met lipgloss/lipstick op
o_O, haha, geen een keer?

Mijn eerste pakketje voor mijn blog
Nog niks! Maar ik heb het daar al eens over gehad met iemand, hihi! 

Mijn eerste keer slapen met make-up op
Ik denk toen ik begon met mascara dragen, gewoon hups in bed lichen, en je om 12 uur s'nachts realiseren dat je nog mascara op hebt.

Mijn eerste make-up bestelling online
Ik ben niet zo'n online besteller, al begint het wel meer te komen.


Wil jij de vragen ook beantwoorden op je blog? Neem deze vragen dan over en laat een linkje achter, zodat ik jullie even kan checken! Of kijk naar mn Spam Je Blog

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin