6.11.14

Essence longlasting lipstick 7

Essence heeft toch wel een van de fijnste lipstick, voor mij. Ik wil niet zeggen dat ze uren blijven zitten, maar toch. De prijs is lekker goedkoop en het liefst wil ik ze wel allemaal.


De lipsticks hebben een zwarte matte huls, met een stukje van de kleur van de lipstick zelf. Deze huls houdt fijn vast onder het 'stiften'. Onderaan de lipstick zie je een sticker met de kleur. En aan de bovenkant staat een dik gedrukte E. Ze zien er duurder uit dan dat ze eigenlijk zijn.






Op de lipstick zelf zit ook een E, wat het herkenning teken is van de essence lipsticks.



Zonder flits

met flits


Zoals je ziet heeft de lipstick best wel veel glans. Matte lipsticks blijven langer zitten. Dat merk je ook. Deze lipstick bijft bij mij hooguit 2 uur zitten. Maar veel langer niet. Wil je een lipstick die langer blijft zitten, zal ik zeker voor een matte gaan. 
Deze lipstick zijn goed voor deze prijs!

Te koop bij de kruidvat en trekpleister 
2,40



1 opmerking

© Valblogin