15.11.14

journVal #1


Hej, ja, jullie denken, okee, journVal? That sounds funny (you know where i am talking about haha) Het heet JournVal, omdat het normaal Journal is, maar toen dacht ik, he, al, als ik daar een V voor zet...... (zo'n strange face) Bam, idee.  Ik ga gewoon, een paar keer (een keer in de week ofzo), foto's laten zien, verhalen vertellen, en random stuff!



Op mn fiets, met de mooie kruidvat stikker (gekregen van iemand die m op mn hoofd plakte, als je dat bij mij doet plak ik hem op het dichts bijzijnde ding.)


Look at the sky! So beautiful! In nederland is dat wel vaker zo! Hmm, love it!

kwartier te vroeg bij de ortho. Moest er om 10 over 8 zijn. Was er om 5 voor. Nadeel van te snel fietsen terwijl je eigenlijk gewoon sloom kan. Mn beugel deed hierna wel pijn, nieuw draadje, auw!

Ben ik de enige die van rouwe spek houd? Ik hou er van! Ik heb natuurlijk niet het hele bakje opgegeten, maar wel wat, dit is alles wat ik had. Hmm, smullen!

Ik maak redelijk vaak mn eigen Starbucks, en hoor regelmatig dat mensen het maken! Zo leuk!
#geschiedenismakenmetstarbucksisaltijdleuk

#indeh&m met Zara. We gingen gekke kleding voor elkaar uitzoeken. Al was het niet zo heel gek. Zelf wouden we dit in ieder geval niet aan doen (behalve de broeken)

Still addicted to my cat ears! Gewoon voor 1,- met een staartje, tuurlijk draag ik alleen deze coole dingen (niet naar school hoor, dan was ik niet helemaal oké.) 
Haha, ben al begonnen met kerst muziek! T liefst luister ik naar Ariana Grande, want ja, fangirl hier!

Ziek thuis, heel leuk.... Lekkere warme kop thee gemaakt, en schrijven, heerlijk zo rustig bloggen. Alleen niet als je zo zit te snotteren! (zo heb ik 2 dagen gezeten)

Op school, gooide ik een pakje naar de prullenbak, en hij bleef zo hangen, zo leuk! We moesten allemaal lachen! #goocheltruck 


Liefs,
Val

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin