16.11.14

Kiko Eyeshadow 118 pearly beige silk

Al een tijdje geleden was ik in spanje, lekker warm, met een kiko. Haha, dat maakt het helemaal af ;) 
Terwijl ik zat te genieten van het lekkere weer, zat ik met mn hoofd nog wel een beetje mij mn blog, en bij de kiko. Toen ik de kiko vond, kocht ik natuurlijk ook wat, een lippenstift, en een oogschaduw!
(deze foto is gemaakt in spanje, waardoor de ondergrond ook niet zo mooi is, de belichting wel)
Het doosje doet me weer denken aan m.a.c, wat voor m.a.c wel een beetje vervelend is, want deze kiko zat naast de m.a.c store in spanje.

Zelf vind ik het doosje zo mooi! Hij is handig, en heel erg compact.
Door de letters in de oogschaduw zelf, lijken de zwarte letters een schaduw te hebben, en dat makeup milano teken ding niet! Dat vind ik wel erg leuk gedaan!

Het doosje gaat heel apart open, ik was even aan het klungelen, precies iets voor mij. Maar daarna zag ik dit 'knopje' en toen ging hij wel gewoon open. Tis wel even wennen hoor!

De oogschaduw zelf ziet er mooi uit. Er ziet bij mij alleen een deukje in, omdat ik er per-on-ge-luk in kwam met mn nagel toen hij heel snel open ging.



Mijn oog met de oogschaduw, zoals je ziet is hij niet echt goed gepigmenteerd, want een beetje jammer is. Maar hij heeft wel een mooi glansje
Met mascara en al. Ik vind hem zo wel erg mooi!

Ik ben tevreden over deze oogschaduw, maar over de pigmentatie iets minder. De swatches zijn weg, wat heel erg raar is! Maar hopelijk zien jullie er nu ook wat van. 
Te koop bij de kiko store online of in de kiko stores in de stad



Q: gaan jullie deze oogschaduw kopen?






Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin