23.11.14

H&M Panda Lip Balm

Je kan je denk ik wel voorstellen dat als ik door de H&M loop en ik een klein pandatje zie, dat mijn eerste reactie "AHHWW" is. Dat heb je dan verkeerd. Het eerste wat ik zeg is: "AHW KIJK DEZE PANDA, OMG, ZE HEBBEN OOK EEN UILTJE." (Nu weten jullie ook dat ze een uiltje hebben, hihi)



Dan ga ik naar huis, maak ik foto's en vertel wat ik van deze panda vind. Zoals nu.
Nou, ik vind de panda, echt, te cute! Ik had gedacht dat hij aan zou voelen als een EOS lipbalm, maar hij is meer plastic.

Onder op staat heel erg schattig lip balm, met een hartje (2 zelfs)


Dit is hoe hij er uit ziet als je het panda hoofd van de onderkant haalt, klinkt heel erg lekker dit weer.
Ik had gehoopt dat het misschien de 3,- versie kon zijn van de EOS, maar dat is het helaas niet.


De binnenkant is gewoon plat, wat ik wel jammer vind. Hij is heel erg zacht, maar er komt niet echt veel aan je vinger of aan een kwastje als je het op je lippen wilt doen, maar zo veel heb je ook niet nodig! Je lippen worden wel wat zacht van deze lipbalm, maar niet eos zacht. Voor 3,- vind ik hem nog best wel goed.


Te koop bij de H&M
3,-



6 opmerkingen

  1. Awh, wat een onwijs schattige lipbalsem, té leuk! Alleen al voor de verpakking zou je hem kopen :) X Anniek - www.glowofbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he! Zo schattig! Ik dacht meteen al: Die moet ik hebben!
      Wat heb je trouwens een mooi blog!
      X Val

      Verwijderen
  2. awwww the packaging is so cute! love it

    www.bumascloset.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind eos echt irritant!! het lijkt wel zacht eerst maar daarna blijken mijn lippen erg droog! wel fijn dat jij er zo'n goede ervaring mee hebt, maar voor mij is het geen goed everyday plop-on lipbalm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind eos echt irritant!! het lijkt wel zacht eerst maar daarna blijken mijn lippen erg droog! wel fijn dat jij er zo'n goede ervaring mee hebt, maar voor mij is het geen goed everyday plop-on lipbalm.

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin