24.11.14

Ciate- Party Shoes


Ciate is niet het goedkoopst, volgens mij zo'n 12,- per potje? Nou, leuk verhaal, ik liep de bigbazar in en daar lagen allemaal Ciate nagellakjes. Voor een heel goed prijsje!

Het potje vind ik zo leuk! Dat stikje! Ik val echt altijd voor het potje, haha, sorry.

Ik heb voor een glitter nagellakje gekozen, omdat ik al redelijk veel gewone kleuren heb, en deze vind ik zo mooi!
Ik dacht gelijk aan kerst, want kerst komt er ook aan.

Het potje is van glas, en heeft een beetje een geronde (of zo, haha) vorm. Met natuurlijk het leuke strikje.

Het kwasje is vrij normaal, alleen dat gene wat je vasthoud, is wel aardig lang.



De nagellak zelf moet je echt opbouwen, omdat er met een laagje niet genoeg glitter vanaf komt.
Het is wel handig dat je kan kiezen hoeveel glitter je op je nagels wilt!
Dit is niet zo'n goede foto, maar dit zijn de kleuren
-Roze/rood
-Blauw
-Goud


Ik vind het echt een fijne nagellak! Ik raad hem aan, en al helemaal voor de kerst dagen :)


Te koop bij de Big Bazar 
4,-




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin