25.11.14

Essence Match To Cover Cream Concealer 20


Niet dat ik elke dag concealer draag ofzo, maar ik heb het nodig gewoon om te hebben, voor de zekerheid. Daarom koos ik voor een essence concealer, niet te duur, en waarschijnlijk ook nog eens goed.

Ik vind de 'verpakking' best wel duur er uit zien. Terwijl hij best wel goedkoop is.
Ik vind het leuk bedacht, 2 van die rondjes, waarvan de donkerste je eigen kleur moet zijn, en de lichtste voor onder je ogen.

De pigmentatie is redelijk, maar niet dekkend genoeg tot nu toe voor een concealer. Op deze swatch ziet het er misschien wel zo uit, maar als je het uit smeert is het minder.



 Boven geen concealer

Onder wel

Ik vind het eerlijk gezegd mooier zonder concealer, het word zeg maar wat streperig, al zie je het niet echt goed. Hij dekt op sommige plekken (bijv roodheden) wel goed, wat dan weer een pluspunt is.


Ik vind deze concealer wel goed, maar ik zou wel een ander aanraden als je echt een hele goede dekkende wilt. Maar voor deze prijs is deze concealer wel goed!

Te koop bij de kruidvat
2,58

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin