21.11.14

Etos Zuiverende Dag Crème Young Skin


Ik weet niet of veel mensen het hebben, maar door het hele jaar heen, is mijn huid heel erg droog. Ik zoek daarom ook heel veel soorten crèmes proberen om de juiste te vinden. Ik gebruikte heel veel Zarqua, maar die gebruik ik nu niet meer. Ik gebruik nu een van de Etos, die ik jullie nu ga laten zien.



Wat me echt als aller eerst opviel aan deze crème was dat de verpakking (de tube) niet echt stevig is. Ik denk dat dit expres zo is gemaakt, voor bezuinigen of zo?
Ik heb geen idee. Ik vind in ieder geval de verpakking heel erg vrolijk!

De tube heeft gewoon zo'n ding met een rondje, heel goed uitgelegd dit. Maar hij is een normale crème tube. "Wauw, haha."


De creme ruikt heel erg lekker, heel erg fris! Hij is heel zacht baby blauw, en bijna wit. 
Op je gezicht is hij heel erg zacht, als je een droog gezicht hebt, en je doet dit op je gezicht, heb je gelijk het gevoel dat je gezicht heel erg zacht is.
De volgende dag is je gezicht ook erg zacht.

Ik vind dit echt een hele fijne crème, en ik zou hem zeker aanraden. Zeker als je hem niet te duur wilt hebben. Deze helpt ook met je puistjes en maakt je gezicht heel erg egaal. Terwijl iedereen denkt aan make-up (foundation) zou ik gewoon dit soort crème aanraden, om te zorgen dat je geen foundation hoeft te dragen. Misschien klinkt dit raar, maar het werkt echt!


Deze crème is natuurlijk te koop bij de etos
4,90




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin