21.10.14

Pesten, het moet stoppen #stoppestennu!

Pesten, hier had ik al een keer een post over geschreven, maar is 1 genoeg? Nee, pesten moet stoppen.


Zelf ben ik niet gepest, tuurlijk vind ik dat fijn. Maar niemand weet hoeveel medelijden ik heb met degene die gepest worden. Ja ik meen dit.
Er was iets gebeurt in de klas, tuurlijk ga ik niet zeggen wat, en door wie, maar ik weet wel dat het met pesten te maken had. Toen dacht ik al: "oh nee....."
Ik heb nog nooit gezien dat iemand gepest werd, ik weet ook niet hoe dat er uit ziet, een heftig iets zeg maar. Of ik zou durven op te komen, weet ik niet, al zou ik dat willen, met heel mijn hart!

Ik ken een aantal mensen die gepest zijn, en die hebben er nog veel moeite mee, ik snap dat het je altijd blijft achtervolgen. 

Mij leek het dus fijn om de tag: #stoppestennu de wereld in te krijgen, met een foto van je hand waar die tag op staat! Ik zou het super vinden als je dit doet, en ik zou ook zeker je foto liken!

Ben jij een youtuber en/of een blogger? Mail mij of dm mij als je mee wilt doen aan een actie, dan hoor je er meer over!


#stoppestennu

Liefs,
Val


© Valblogin