19.10.14

Flormar invisible pores (pore minimizer)

Benefit vind ik iets te duur. En ik bleef maar wachten tot een wonder. En ja hoor, midden in spanje, gebeurt het dan: Ik loop de flormar binnen en ik zie dit. Meteen in de wolken (letterlijk en figuurlijk, ik ging met het vliegtuig)


Het doosje alleen al lijkt op benefit. Wat ik niet zo erg vind ^^. 
Het doosje is niet zo heel erg sterk, maar het gaat natuurlijk niet om het doosje ;)



Het tubetje ziet er gewoon uit. Niet speciaals aan. Maar op zich vind ik dat wel goed, want het gaat natuurlijk om de inhoud.
Het tubetje is ook licht, en houd fijn vast.

De créme is heel zacht, en heeft een soort van huidskleur, een lichte. Ik dacht dat het op huidkleur ging, maar dat is niet zo, Hij word je huidskleur!
Boven zonder de creme. 
Onder met de creme.

Zoals je ziet is mijn huid onder iets egaler, wat ik zelf wel mooi vind. Het effect is heel natuurlijk! 



Ik vind dit een hele fijne 'crème', en hij maakt je huid ook nog eens zacht!

Hij was ongeveer 12,- en is te koop bij de flormar!







Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin