27.10.14

25 QUESTIONS TAG


Ik lees graag het blog van jiami (lifesplash) En een paar dagen geleden zag ik dat zij de 25 Questions tag had, wat mij wel heel erg aantrok! Dus ja, hier de tag! :)


1. Heb je huisdieren?

Nee, maar ooh wat wil ik graag een kat


2. Noem 3 dingen die het dichtstbij je zijn

Mn macbook, een kussen van een aap met een koptelefoon (haha!) en t bed van mn zus!

3. Hoe is het weer nu?

Hmm, koud, en regen achtig

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Nee, ik ben nog maar 13 :)


5. Hoe laat was je vannochtend wakker?

kwart over 8 ofzo, maar dan met wintertijd, dus eigenlijk kwart over 9 :)

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gister avond!


7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Ik heb geen idee! Ik denk maleficent.

8. Wat staat er in je laatste smsje?

Ik denk hey ofzo, hihi

9. Wat is je ringtone?

Weet je dat ik dat eigenlijk niet weet! Haha!


10. Ben je wel eens in een ander land geweest?

Zo vaak! Spanje 3/4 keer ofzo, 2 keer griekenland, duitsland, en nog wel meer! 

11. Hou je van sushi?

Hmm, nee, geef mij maar nasi

12. Waar doe je boodschappen?

Albert heijn, en C1000

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Nee, al sliep ik een half jaar geleden wel slecht. Ik heb het niet gedaan.


14. Hoeveel broers en zussen heb je?

Een zus, die echt heel erg op mij lijkt.


15. Heb je een computer of laptop?

Macbook air. Een laptop dus.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

14! Eindelijk!


17. Draag je een bril of lenzen?

Nee, en ik ben ook best wel blij. Lijkt me zo vervelend!

18. Verf je je haar?

Telt citroen ook mee? Haha!

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?

Euhm... Hw maken en stuff :( 


20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Ik heb geen idee meer!

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Oeeh, ik hou van 4 kazen pizza ^ ^ 


22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Ik ben niet zo van van alle 2! Doe mij maar kip ofzo, hihi.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Nee, ik val zo snel in slaap!


24. Wat is de kleur van je ogen?

Blauw!


25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?

Haha, nee. Maar ik heb t toch niet nodig om dat te weten, als ik maar weet wat het is!






Hope u liked it!
Liefs,
Val







Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin