26.10.14

OUTFIT| VAL HAS FALLEN


Omdat mijn winactie een beetje was mislukt, leek het mij leuk om een outfit post te doen, om jullie op te vrolijken! Ik heb in het verleden nog maar 1 gemaakt, en het werd dus weer tijd! Er komen zeker meer aan!
Toen ik deze foto's ging maken, was het echt herfst weer, helaas zag ik hele enge spinnen, die ook op mijn statief tas liepen, haha! (Anouk [een goeie vriendin van mij] heeft deze foto's gemaakt)


De jas die ik draag is van geisha
Ik vond hem in een winkel waar hij 30% korting had, en ik was gewoon meteen in love.



Onder de jas draag ik een sweather van de Bershka, deze heb ik gevonden in Spanje, maar is ook zeker te vinden in Nederland!
Bershka 20,-

Hij heeft deze leuke sterren aan de achterkant op je ellebogen! 


Mijn schoenen zijn van allstar, omdat ik het nog niet heel erg koud vind, draag ik deze gewoon door!


En mijn broek is van tumble n dry. Ik zoch nog een nieuwe en ik heb ze gevonden! :)
Helaas weet ik niet hoe duur deze is.





Hopelijk vinden jullie deze outfit leuk! Ik ga er in de toekomst zeker meer maken! 
Liefs,
Val


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin