15.6.14

WINACTIE??!?!?!?!!

jaaa! ik heb een winactie!!
wat kan je winnen en hoe doe je mee?
1. abbonneer op mn yt kanaal https://www.youtube.com/channel/UCrA62sq3w-Ld8BV92E--l0A
2. volg mij op twitter    https://twitter.com/Valblogin
3. raad welk liedje ik sowieso in mijn favoriete muziek #2 zet! (volg mij goed op twitter voor het antwoord! ik geef namelijk tips!)

Wat kan je winnen?
Je mag een blogpost schrijven op mijn blog!! mail je blogpost naar mij toe!
valblogin@gmail.com     

Het mag gaan over:
*Make-up
*reviews
*en nog veel meer!


Doe jij mee?
zeg dan hier onder in de comments: ik doe mee!



uitslag 22 juni :)


4 opmerkingen

  1. Ik doe mee! The way ~ Ariana grande? :) (je zei op ask.fm dat het een perfect liedje was, dus misschien…. hihi :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb nog ff beter gekeken en naar de tips. is het "The Vamps - Can we dance" :) (hope so! haha)

      Verwijderen
    2. Ooh en nu denk je vast dat ik dat ding van Anne had gezien, maar dat zag ik pas nadat ik deze reactie had gezien haha, ;p (trust me :))

      Verwijderen

© Valblogin