18.6.14

even kletsen #3

Heeeeeee! :)
deze keer geen review of zo iets, maar een kletsblog!
ik ga jullie even wat bij kletsen over mijn blog enzo!


oke
ik ga jullie gewoon dingen vertellen die ik nog wil doen, die ik wil veranderen.

maken/doen: 

ik wil een keer een health filmpje maken, ik ben daar zelf nu erg mee bezig, ik doe nu elke dag blogilates, haar filmpjes zijn gewoon fijn om naar te luisteren!

ook wil ik graag een how to stop nailbiting filmpje maken! omdat er best wel veel mensen zijn die dat doen!

ik zal graag ook nog een keer een motivation voor sport of een quote video willen maken!

Meer ga ik nog  niet vertellen ;) 

veranderingen:

ik ga proberen om een keer per week een dag uit mijn leven te filmen! als het filmen niet lukt, worden het foto's! het heet dan: mijn week met dan een # en een nummer er achter ;)

ik ga binnenkort ook een planning maken op welke dagen ik ga bloggen!

zijn jullie het eens met dit hier boven?
comment :)

© Valblogin