15.6.14

Leuke foto's #1


hee!
Ik ga elke week iets nieuws online zetten van de 'serie' leuke foto's!
dan laat ik gewoon grappige foto's zien die ik die week heb gevonden
de ene keer zijn het er meer dan de andere keer, maar er komen sowieso wel een paar! :)



Deze foto vind ik echt mooi, zelf ben ik echt fan van demi lovato, maar dit maakt me nog meer fan! :)

deze vind ik echt waar, ik zal dit ook doen als An zo lach XD ik zou een foto maken en haar daarna helpen:P (sorry An, als je dit leest XD )


An en ik lachen dubbel (innerlijk want we mochten niet praten) bij biologie!
Er stond zeg maar in een opdracht: een piskijker..... :|


Oke, iedereen houdt van donuts en unicorns denk ik.... :)

Dit meisje is volgens mij echt bekend! ik vind dit zoooo grappig!

Ik lach dubbel toen ik dit zag, wie heeft dit gedaan? omg ik hou van je <3


Ik las die eerste zin van augustus (die jongen) en dacht, ommmggg the fault in our stars <3_<3
Maar toen las ik verder en zag: esteban..... als jullie zack and cody kennen snappen jullie dit plaatje hierboven :P







(deze week helaas wat minder blogposten, want ik heb een toetsweek, ik probeer zoveel mogelijk te schrijven!)



© Valblogin