9.6.14

maand foto's #1

hee!
dit is dan mijn eerste blogpost van mijn maand foto's!
Elke maand zet ik hier wat random foto's neer!
Als jullie veracamilla's lente/zomer/herfst/winter foto's kennen, snappen jullie denk ik wel wat ik bedoel!









Even in de tuin zitten, en foto's maken! bekend bij jou? ;)
(daar achter zie je een lelijke muur, die moest nog geverfd worden, wat ie nu gelukkig wel is ;) )







Ik had een flesje gekocht bij de action, met roze drinken er in, ik dacht eerst dat het lekker was...... blugh, zo vies! ik was wel helemaal verliefd op het flesje, dus die heb ik gehouden ;)



Ik ging met An naar de bijou brigitte om een nieuwe zonnebril te halen!
Deze heeft spiegel glazen en is gewoon echt fijn! :)
Hij was 10,-! Een topprijs voor deze bril!


Deze foto..... ik snap hem niet
Ik verveelde me dus maakte ik een foto van een vlieg op de paal van de overkapping in de tuin! haha

Begin Mei werd het echt lekker weer! ik maakte een foto van de mooie lucht!

Vorige week maakte ik een overheerlijke smoothie! wel had ik er wat te veel banaan in :(


Ik was verslaafd aan loomen! ik vind het zo leuk om te doen! :)




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin