10.6.14

Essence Wave Goddes

hee! :)
Essence heeft weer leuke dingen om te verkopen!
In juli en augustus verkoopt het merk: Essence Wave Goddes!
Het lijkt mij echt een super lijn!









In deze leuke en zomerse collectie vind je:

Super leuke en fleurige nagellak: € 1,89

01 loose your heart on the board,
02 wave down the lime
03 have a break
04 crush on blue.



 zoute haarspray ( voor beachy krullen!) : 3,59





01 wave me up!






soft touch eyeshadow €2,39




01 have a break
02 crush on blue
03 stand up en paddle
04 life is better when you surf




 blush tint € 2,59

Dit is een soort van blush, maar dan niet als poeder, maar vloeibaar! via het kwastje ( zoals een nagellak kwastje) kan je je blush aanbrengen op je wangen! (ik weet niet of dit bij deze zo is, maar het kan ook op je lippen)

01 loose your heart on the board
lippenbalsem (met een kleurtje, ik hoop dat ze even goed zijn als babylips! : € 2,39






01 loose your heart on the board
02 life is better when you surf.

 highlighter: € 2,99







01 sparkling goddess.
2in1 eyeliner €2,99




01 life is better when you surf
02 have a break, or two
03 stand up and paddle!





Ik denk dat ik zelf wel wat uit deze lijn ga kopen! ik ga er dan ook een review bij schrijven!
Ga jij ook wat kopen van deze zomerse essence lijn?
Comment!

2 opmerkingen

  1. ik ga sws iets kopen! die haarspray, die lippenbalsem of die nagelakjes. of gwn alles! haha, alles ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin