8.6.14

favoriete muziek #1

hee mensen!
Zijn jullie ooit benieuwd geweest van welke muziek ik hou?
Als je dat wel eens bent geweest, vandaag komen jullie er achter! en zeker nog meerdere keren! :)






















Misschien weten jullie al dat ik echt een arianator ben..... Ik luister elke dag wel een keer een van haar liedjes, of het liefst allemaal!

top 5 van mijn favoriete muziek:
5.  Hideaway- Kiesza
4.  Somebody to you- The Vamps ft. Demi Lovato
3.  Stop This Train- John Mayer
2.  She looks so perfect- 5 seconds of summer
1.  Problem- Ariana Grande ft.  Iggy Azalea

Dat is mijn top 5!!!
Ik heb nog wel meer liedjes waar ik niet zonder kan, maar dit zijn echt mijn favoriete!

Volgende maand weer een nieuwe favoriete muziek blogpost? Comment!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin