4.6.14

Hema schoolspullen 2014/2015 nu al wat in de winkel!

Hee!
De hema is al bezig met spullen verkopen voor het nieuwe schooljaar!
Ik ga zelf naar de 2e, en heb tuurlijk wel nieuwe schoolspullen nodig!
Hier zijn al 2 dingen die ik alvast bij de hema heb gekocht voor het nieuwe schooljaar!


Ik heb een agenda, en een groot notitie blok gekocht!

De agenda:


Ik zag deze agenda en dacht gelijk; OMG! DIE WIL IK!
Hij is zo vrolijk en overzichtelijk! Ik hou van de spullen van de hema, maar de agenda's zijn toch wel het beste! (de schriften en de pennen en zo ook!)

De agenda heeft foto vakjes en nog meer vakjes waar je allerlei spullen in kan doen!




het notitie blok:

Echt een mooie! ze hadden nog een met bloemetjes, maar deze vond ik toch echt het leukste! deze past over al bij!  bij de ster staat er: a note, a day.
Ik vind het zo leuk!!!

er zitten ook tabbladen bij, roze en zwart

ik ga dit schrift voor meerdere vakken gebruiken! het is lijntjes papier dus dat is ook fijn!



Agenda: 7,-
notitie blok: 3,-

Ik raad deze echt aan! gewoon omdat de hema geweldig is! <3



2 opmerkingen

© Valblogin