9.4.14

WHOOPS!

Hee Mensen!
Sorry! ik was helemaal vergeten om wat te schrijven! :S was om half 1 al vrij, dus ging ik lekker mn gangetje, maar toen vergat ik het blog! echt, sorry!
Dus heb ik nu een kleine vervanger:



some facts about me!



1. Mensen zeggen dat ik kan zingen, waarop ik dan weer denk: ne. zeg maar niet.....  Maar ik hou wel van zingen, haha

2. Ik zit in de 1e klas, en heb het druk met huiswerk, dus vergeet ik af en toe te bloggen :S

3. ik hou van mn familie en vrienden!

4. Ben 11 april jarig! vrijdag dus!

5. sommige kinderen willen me opgeven voor tvk! (the voice kids) :S

6. Sommige jongens zijn ook mijn beste vrienden

7. ik hou van lekker eten!

8. Slapen vind ik ook wel geweldig! ;)

9. Bloggen is het leukste wat er bestaat! soms maak ik wel 2 filmpjes per dag enzo, of schrijf ik 2 dingen per dag!

10. ik hou van mn panda onesie :)

Sorry dat ik het was vergeten, dit is een beetje zo'n raar en saai bericht denk ik! maar ik wil jullie niet laten zitten!





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin