11.4.14

Even kletsen #2

Hi Mensen!
Ik ben net klaar met een proefwerk en ik mag iets voor mezelf doen!
Ik heb gister niks geschreven dus dacht ik: laat ik nu maar even wat kletsen!


Ik ben Jarig!!! en heb super leuke cadeautjes gekregen! vanmiddag heb ik een feestje! Maar van een paar van die cadeaus komt een review! o.a: L'oreal paris eyeliner! En misschien nog van een oogschaduw palletje van de etos, reageer hier onder als je dat graag wilt!

Verder heb ik volgende week geen toetsen meer! dus kan ik meer schrijven! ik ga proberen om wat feest ideeen te maken! en dan misschien elke vrijdag met An (op valblogin of op SIY) een filmpje of artikel er over te schrijven!

Heb jij misschien nog leuke ideeen? of vragen voor een Q&A (deze is voor mij alleen)
comment below!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin