8.4.14

Action coconut care handcreme review!

Hi Mensen!
Ik was laatst gewoon random met An ff door de action aan het lopen, en Bam, daar stond het dan, de coconut care handcreme! 0,80 cent!






















Mn vader had echt hele droge handen, soms ging het wel eens barsten! hij probeerde allemaal cremes en voila, die van de action kwam er het best boven uit!
zeker aan te raden dus! ;)

Zelf worden mn handen ook steeds zachter! ik weet zeker dat er een moment komt dat ik babybil handjes krijg ;)






























Deze creme is even goed als die dure! misschien zelfs wel beter!
ik raad ze zeker aan!







PS: Ik weet het, de foto's zijn niet zo mooi als die van VeraCamilla, maar binnenkort koop ik een nieuwe/ betere camera!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin