26.4.14

smokey eyes eyeshadow 304 etos

Hee mensen!
vandaag heb ik een review van: smokey eyes eyeshadow 304 etos      :)
lees verder als je meer wilt weten over deze oogschaduw!






Zoals jullie weten begin ik altijd met het uiterlijk van het doosje en dat soort dingen, dus ja, laten we dat nu maar weer eens gaan doen ;)
Het is een hele mooie 'verpakking' en ziet er erg chique uit!
Ik weet wel dat etos eigenmerk goed is, maar deze is echt toppie!
Het doosje houdt fijn vast, en er is niks op aan te merken!

 De inhoud, tuurlijk het belangrijkste!



Deze 3 kleuren zijn ook echt prachtige kleuren!
de 1e is een beetje roze/wit
de 2e roze/paars
de 3e bruin/donkerpaars
     
Het kwastje: Aan de ene kant heeft hij een meer fluffy blend kwastje vind ik, maar je kan er ook super makkelijk de oogschaduw mee aanbrengen! 
Aan de andere kant zit er gewoon een simpel oogschaduwkwastje, maar wel een hele fijne!



Aan de achterkant van het doosje staat voor elke kleur een plek om hem aan te brengen!
Tuurlijk mag je zelf ook wel dingen bedenken! ;)
Ik geef deze oogschaduw een 9!
Hij kan korrelen als je hem op je ooglid doet, maar dat kan ook aan mij liggen!
Het is een goeie oogschaduw voor deze prijs!
Hij is: 4,49!
Ik zeg: kopen maar!


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin